راهنمای خرید تلویزیون؛ 10 گام برای انتخاب تلویزیونی عالی؟

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

راهنمای خرید تلویزیون؛ 10 گام برای انتخاب تلویزیونی عالی؟

 

شاید پیش خودتان فکر کنید که انتخاب تلویزیون یکی از راحت ترین کار ها است، اما باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید چرا که با هزینه های هنگفت لوازم خانگی انتخاب و خرید تلویزیون یکی از سخت ترین و حساس ترین کار ها به شمار می رود.

ویژگی های تلویزیون جدید قبل از خرید بهترین تلویزیون

دسته‌ها: راهنمای خرید سیستم صوتی و تصویری راهنمای خرید

 

تلویزیون‌ مانند هر وسیله‌ الکترونیکی ویژگی‌ های خاصی دارد، که در هنگام خرید باید به آن‌ ها توجه شود و حتماً پیش از خرید انتظارات خود را از تلویزیونی که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید. مشخصاتی مانند سایز تلویزیون، امکانات و یا حتی شکل و شمایل تلویزیون نکاتی است که قبل از خرید می بایست مشخص کنید تا در زمان خرید با سردرگمی مواجه نشوید.

 

اما نگران نباشید چرا که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب و خرید تلویزیون راهنمایی کنیم، پس اگر قصد خرید تلویزیون را برای جهیزیه یا منزلتان دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

گام اول: تعیین میزان بودجه

https://clck.ru/37asK4

اولین و اصلی ترین قدم برای خرید تلویزیون میزان بودجه شما است، یعنی بودجه شما ارتباط مستقیمی با تلویزیونی که انتخاب کرده اید دارد. برند، سایز، رزولوشن تصویر و نوع تلویزیون مهم ترین عوامل تعیین کننده در قیمت تلویزیون هستند.

گام دوم: اندازه تلویزیون

 

اندازه تلویزیون بستگی به متراژ محیط و سلیقه شما دارد، البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تلویزیون انتخابی شما به چشم هایتان آسیبی وارد نکند و سایز درست و متناسبی را انتخاب کنید.

گام سوم: انتخاب برند تلویزیون

 

همانطور که می دانید برند های متفاوت و زیادی اقدام به تولید تلویزیون های مختلف کرده اند، و یکی از سخت ترین کار ها در هنگام خرید تلویزیون انتخاب برند آن است، چرا که برند انتخابی ارتباط مستقیمی با کیفیت تلویزیون خواهد داشت. از معروف ترین برند های تولید تلویزیون می توان به؛ سونی، ال جی، تی سی ال، دوو، سام، اسنوا، سامسونگ و … اشاره کرد.

گام چهارم: نمایشگر

 

از مهم ترین و حساس ترین بخش در انتخاب تلویزیون می توان به بخش انتخاب صفحه نمایش اشاره کرد. نوع صفحه نمایش همان کیفیت تصویری است که تلویزیون شما ارائه می دهد. تمامی صفحه نمایش ها به سه دسته؛ LED، OLED، QLED تقسیم می شوند.

کیفیت تصویر و نمایشگر تلویزیون باید در هنگام خرید باید توجه کنیم.

1- نمایشگر LED

 

تلویزیون های LED در واقع همان تلویزیون های LCD هستند، با این تفاوت که در LCD نور به وسیله کریستال مایع تولید می شود، اما در LED نور به وسیله پنل ال ای دی تولید می شود. به طور کلی مزایای این نوع تلویزیون ها عبارتند از:

 

    قطر کم

    فرا گیر ترین نوع تکنولوژی

    مناسب برای تماشا در روز و فضا های پر نور

    تنوع زیاد در سایز، قیمت و امکانات

    قیمت کمتر در مقایسه با OLED و QLED

 

2- نمایشگر QLED

 

QLED برخلاف تبلیغات گسترده ای که دارد، تکنولوژی خیلی بالا تری نسبت به LED ندارد. فرق اصلی QLED با LED در استفاده از فناوری های بکار رفته است، که این فناوری منجر به افزایش درخشندگی تصویر تلویزیون می گردد. به طور کلی مزایای این نوع تلویزیون ها عبارتند از:

 

    پشتیبانی محدود گسترده ای از رنگ ها

    سطح روشنایی بهتر

    کیفیت تصویر چشم گیر تر در مقایسه با ال ای دی

 

نمایشگر تلویزیون OLED یا LED تاثیر روی قیمت تلویزون دارند.

3- نمایشگر OLED

 

این تلویزیون‌ ها به جای لایه‌ های LCD و نور پس‌ زمینه‌ LED، لایه‌ ا‌ی از LED های اورگانیک در پیکسل‌ ها دارند که می‌ توانند به‌صورت مجزا نور تولید کند. به طور کلی مزایای این نوع تلویزیون ها عبارتند از:

 

    استفاده از میلیون ها پیکسل روشنایی جداگانه برای ارائه تصویر بهتر

    تضاد رنگ بالا به طوری که رنگ سیاه کاملا طبیعی و باغلظت نشان داده می شود.

    کیفیت بی‌ نظیر تصویر با وضوح و شفافیت بالا

    ارائه بسیار زنده و طبیعی رنگ‌ ها

    عدم تغییر کیفیت تصویر از زوایای مختلف

 

https://edu.fudanedu.uk/user/juliegiles1/

https://independent.academia.edu/JulieGiles4

https://open.mit.edu/profile/01HDMT0ZETMEA6SQMXNYB92RCW/

https://royalecollege.edu.jm/members/juliegiles1/

https://gitlab.ifam.edu.br/JulieGiles1

https://ifa.edu.pe/forums/users/juliegiles1/

https://entrance-exam.net/forum/members/juliegiles1.html

https://obic.edu.et/profile/juliegiles1/

https://vspmscop.edu.in/LRM/profile/juliegiles1/

https://manja.tunasukm.edu.my/profile/juliegiles1/

موسسه مشاوره کنکور

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

سلام به همه رفقای کنکوری

اول از همه به شما دوستان خوبم خداقوت میگم که با وجود تمام سختی هایی که داشتین ، تا این مرحله از زندگیتون پیش اومدین و الان قطار زندگیتون رسیده به یکی از حساس ترین مسیرهاش ، مسیری پرچالش که خیلی فراز و فرود داره و با کلی شکست و پیروزی همراه هست

شاید با خودتون بگین خوب من تا الان هم کلی سختی کشیدم و برای نمرات مدرسه و رقابت با دوستام و امتحاناتم استرس های زیادی تحمل کردم و این هم یکی مثل بقیه سالها ، چه فرقی داره؟!

ولی عزیزانم مسیر کنکور فقط نمرات مدرسه و حضور در کلاس های مدرسه نیست و بخوام مثال بزنم میشه مثل یه ماجرایی که همه ما تجربه اش داریم و کلی هم باهاش خاطره داریم و از شنیدنش ذوق کردیم

اون روزی که به خاطر یه جشن تو مدرسه ،همه کلاسا تعطیل میشه ،امتحانا لغو میشه ولی ایا طراح کنکور هم اون مبحث رو از ازمون شما حذف میکنه ؟! بقیه رقبا هم اون مبحث رو نمیخونن؟ حواستون باشه رقبای شما فقط ۲۰ نفر کلاستون نیستن و با تمام کنکوری های کشور دارین رقابت میکنین

۱۲سال مدرسه رفتین برای اینده ای که امسال قراره رقم بزنین ،حالا بنظرتون امسال رو هم باید مثل سالهای قبل گذروند؟!????

چشماتون ببندین و فکر کنین که در یک سالن تاریکی هستین و بهتون گفتن که در این سالن قلمو و تابلو و رنگ هست و باید بگردین و در بازه چند ساعته پیدا کنین. چه حسی دارین؟

نمیدونین که باید از کجا شروع کنین، تایم داره میگذره و شما در حال جستجو و کشف راه های جدید هستین و حتی شاید درست لحظه ای که در چند قدمی قلمو باشین ،از اون مسیر ناامید بشین و برگردین .چون نمیدونین که کجاست و چقدر باهاش فاصله دارین و تا چند دقیقه دیگه بهش میرسین!

اره دوست خوبم ، زندگی همه ما ادما خیلی وقتا اینطوریه،نمیدونیم و فقط با چشم بسته در تاریکی مطلق داریم قدم برمیداریم!

سال کنکور هم دقیقا یکی از همین سال هاست ، درست نمیدونین که چطور باید شروع کنین و چطور مطالعه کنین، چقدر هر مبحث رو کار کنی و از بین این همه منبع و کلاس و ازمون، کدوم رو انتخاب کنی. حتی شاید تجربه این مسیر رو هم داشته باشین ولی با کلی عادت غلط و اشتباه که سالهاست مانع شدن برای رسیدن به اون چیزی که تو دلتونه.

از دید من سال کنکور ، یک سال معمولی نیست و میتونه تمام زندگیتون رو تغییر بده ، اگر کسی باشه که عادت های غلط زندگیتون رو بهتون یاداوری کنه و برای اونها برنامه بلند مدت بچینه ،قطعا میتونه سبک زندگیتون رو تغییر بده????

اگه کسی لحظه به لحظه این مسیر کنارت باشه و در این چالش ها شما رو تنها نذاره ، کلی میتونه کمکتون کنه ، کسی که تجربه موفقی از این مسیر داره و با تمام تلخی و شیرینی هاش اشنا هست و کاملا درک تون میکنه

حتما تا الان تجربه مشورت گرفتن از کسی رو داشتین که بهش اعتماد کرده باشین.اعتماد کردن به کسی که قراره کمکتون کنه و اعتماد کردن به مسیر و منابعی که دارین ،خیلی مهمه. پس حواستون جمع کنین که خدا نکرده دچار اشتباه نشین و بخواین چندماه از زندگی تون رو از دست بدین.

بنظرمن همه ادما برای ارزوهای توی دلشون ساخته شدن، وگرنه چرا باید بعد چند سال اون ارزو تبدیل بشه به یک حسرت .پس اگه خدا ارزویی توی دلتون انداخته، بدونین که بی حکمت نیست و باید حسابی تلاشتون بکنین تا بهش برسین.

اینکه درست بعد از یک شکست که انتظارش نداشتین بلند بشین و دوباره شروع کنین و خودتون رو قوی تر از بهانه هاتون بدونین ،بزرگترین کار برای رسیدن به موفقیت و رشد شخصیت تون هست.

رسیدن به قله اخر قصه ما نیست و قراره طوری سبک زندگی رو یادبگیرین که برای اینده تون هم بمونه و بتونین همیشه در اوج زندگی کنین✌️

برای گذر از این مسیر پر پیچ و خم کنکور من به شما استفاده از گروه مشاوره ای نوتروفیل رو پیشنهاد میکنم که هم به صورت آنلاین هم تلفنی و غیر حضوری میتونن بهتون خدمات مشاوره کنکور رو بدن.

منبع : نوتروفیل   https://notruphil.com/

طرز تهیه خورشت آلو با اردک

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

طرز تهیه خورشت آلو با اردک

مرحله ?: مزه دار کردن اردک

 

ابتدا اردک را تمیز کنید و بشورید، لازم نیست که اردک را در اندازه‌های کوچک خرد کنید سپس روی آن مقداری نمک و زردچوبه بریزید و کاملاً آن را آغشته کنید بعد اجازه دهید تا اردک به مدت یک تا دو ساعت در یخچال بماند و استراحت کند تا مزه‌دار شود.

مرحله ?: سرخ کردن اردک

 

بعد از آن داخل یک تابه مقداری روغن بریزید، روی حرارت متوسط قرار دهید تا روغن داغ شود سپس اردک را داخل تابه قرار دهید، سپس با روغن داغ خوب سرخ کنید طوری که تمام قسمت‌های اردک به یک اندازه سرخ شوند و رنگ آن طلایی شود.

مرحله ?: قرار دادن اردک در قابلمه

 

مقدار روغن باید به اندازه‌ای باشد که اردک داخل آن کاملا غوطه ور شود، وقتی اردک خوب سرخ شد در یک قابلمه مناسب کمی روغن بریزید، بعد اردک سرخ شده را در آن قرار دهید، سپس مقدار کمی آب جوش به آن اضافه کنید و در قابلمه را ببندید.

مرحله ?: پختن اردک و ریختن روغن در تابه

 

اجازه دهید تا اردک به مدت یک تا دو ساعت روی حرارت ملایم خوب بپزد و آماده شود، در این فاصله پیازها را پوست بگیرید، بشورید و به شکل خلالی خرد کنید، سپس در یک تابه مقداری روغن بریزید، روی حرارت متوسط قرار دهید تا روغن داغ شود.

مرحله ?: دم کردن زعفران

 

بعد مقداری زعفران را داخل یک ظرف کوچک مثل فنجان بریزید سپس آب جوش به آن اضافه کنید بگذارید تا زعفران دم بکشد و غلیظ شود، مقدار زعفران بستگی به سلیقه خودتان دارد و هرچه مقدار آن بیشتر باشد طعم خورشت خوشمزه‌تر می‌شود.

مرحله ?: تفت دادن پیاز و رب گوجه فرنگی

 

سپس پیازها را در تابه بریزید، تفت دهید تا سبک و طلایی رنگ شوند، بعد مقداری رب گوجه فرنگی به پیازها اضافه کنید، تفت دهید تا رنگ رب گوجه فرنگی باز شود و بوی خامی آن گرفته شود، به دلخواه خودتان می‌توانید مقدار رب گوجه را تغییر دهید.

مرحله ?: اصافه کردن و تفت دادن رب انار

 

بعد مقداری رب انار به مواد اضافه کنید، خوب تفت دهید تا عطر و طعم رب انار به خورد پیازها برود، با توجه به ذائقه و سلیقه خودتان می‌توانید از رب انار با طعم شیرین، ترش یا ملس استفاده کنید، بهتر است که رب انار با طعم ملس در خورشت بریزید.

مرحله ?: اضافه کردن آلو بخارا و نمک و فلفل سیاه

 

سپس مقداری آلو بخارا که از قبل شسته‌اید به مواد اضافه کنید و همراه با بقیه مواد کمی تفت دهید، بعد کمی نمک و فلفل سیاه به مواد اضافه کنید، تفت دهید همه مواد را هم بزنید، خوب با هم مخلوط کنید تا عطر و طعم آن‌ها کاملا با هم ترکیب شوند.

مرحله ?: اضافه کردن زعفران و قرار دادن اردک روی مواد

 

بعد زعفران دم کرده را به مواد اضافه کنید، هم بزنید تا رنگ، عطر و طعم زعفران به خورد مواد برود، سپس اردک پخته شده را در تابه روی مخلوط مواد قرار دهید، روی آن مقداری زعفران دم کرده غلیظ بریزید، تا همه قسمت‌ها اردک به زعفران آغشته شود.

مرحله ??: تفت دادن اردک با مواد خورشت

 

سپس اردک را داخل مواد بغلتانید بعد اجازه دهید تا کمی با هم تفت بخورند و طعم‌دار شوند، سپس تابه را از روی حرارت بردارید، کنار بگذارید، بعد اردک را داخل یک ظرف مناسب قرار دهید و مقداری از مخلوط مواد خورشت روی آن بریزید.

مرحله ??: تزئین کردن و سرو خورشت آلو با اردک

 

بعد روی خورشت را با مقداری دانه‌های انار و چند برگ نعناع و ریحان تازه تزئین کنید، سپس خورشت آلو با اردک را به عنوان یک غذای شیک و خوش طعم برای پذیرایی و مهمانی‌ها همراه با پلو زعفرانی، سالاد، ترشی و انواع دورچین سرو کنید.

منبع : مامی کوکینگ

 

https://www.tripadvisor.com/Profile/342marshh

https://www.4shared.com/u/XVk5s39D/MarshHunte4.html

https://www.zillow.com/profile/MarshHunte4

https://www.indiegogo.com/individuals/36006307

https://www.mixcloud.com/MarshHunte4/

https://hubpages.com/@marshhunte

https://unsplash.com/@marshhunte4

https://www.evernote.com/shard/s717/sh/8f246eed-50be-0bac-c42a-d5fd56ba0b81/H53jwc5kI0At5a_IyMVnCxlGzvJOrgNEJYB7KKZzHj79Q3Ih5EMBjWmElQ

https://www.liveinternet.ru/stat/mamicooking.ir/

https://coub.com/8d93850169efc4752ea0

https://giphy.com/channel/MarshHunte4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/a257ff3a-f9b6-49ed-bfed-7d68ef568963/Marsh-H

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.mamicooking.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fmamicooking.ir

تحلیل و بررسی داستان کودکانه ملکه برفی The Snow Queen Story for kids

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تحلیل و بررسی داستان کودکانه ملکه برفی The Snow Queen Story for kids

 

m2391_4.jpg

داستان "ملکه برفی" (The Snow Queen) یکی از داستان‌های معروف هانس کریستین آندرسن است. این داستان در مورد یک پسرک کوچک به نام کای و دختری به نام گردا است که توسط ملکه برفی ربوده می‌شوند.

خلاصه داستان ملکه برفی The Snow Queen story for kids

روزگاری روزگاری در یک شهر کوچک، پسرکی به نام کای و دخترکی به نام گردا زندگی می‌کردند. آن‌ها در دو خانه‌ی مجاور هم زندگی می‌کردند و دوستان صمیمی بودند.

کای و گردا همیشه با هم بازی می‌کردند و از بودن در کنار هم لذت می‌بردند. آن‌ها حتی در زمستان هم در حیاط خانه‌هایشان بازی می‌کردند.

یک روز، کای و گردا در حیاط خانه‌هایشان بازی می‌کردند که یک تکه آینه جادویی که توسط ملکه برفی شکسته شده بود، به چشم کای فرو رفت. از آن روز به بعد، قلب کای سرد و بی‌روح شد.

ملکه برفی که از این موضوع باخبر شده بود، کای را ربود و به قصرش در قطب شمال برد. گردا که متوجه ناپدید شدن کای شده بود، به دنبال او به راه افتاد.

گردا در طول سفر خود با افرادی عجیب و غریب روبرو شد که به او کمک کردند تا کای را پیدا کند. در نهایت، گردا موفق شد کای را پیدا کند و او را از دست ملکه برفی نجات دهد.

در پایان داستان، کای و گردا به خانه خود بازگشتند و با هم زندگی کردند.

داستان "ملکه برفی" یک داستان کودکانه است که پیام‌های مختلفی را در خود دارد. یکی از پیام‌های این داستان این است که زیاده‌خواهی و طمع، انسان را به دردسر می‌اندازد. کای در ابتدا پسری مهربان و ساده‌دل بود، اما با دیدن تکه آینه جادویی، قلبش سرد و بی‌روح شد. او به دنبال زیبایی و کمال بود و به همین دلیل، فریب ملکه برفی را خورد و توسط او ربوده شد.

پیام دیگر این داستان این است که عشق و دوستی، می‌توانند انسان را از هر مشکلی نجات دهند. گردا به کای علاقه زیادی داشت و حاضر بود هر کاری برای نجات او انجام دهد. عشق و دوستی گردا، باعث شد که کای از دست ملکه برفی نجات پیدا کند.

داستان "ملکه برفی" یک داستان جذاب و آموزنده است که می‌تواند برای کودکان و بزرگسالان مفید باشد. این داستان به ما یاد می‌دهد که باید از داشته‌های خود قدردانی کنیم و زیاده‌خواه نباشیم. همچنین، به ما یاد می‌دهد که عشق و دوستی، می‌توانند انسان را از هر مشکلی نجات دهند.

در ادامه به بررسی برخی از عناصر داستان "ملکه برفی" به طور مفصل‌تر می‌پردازیم:

شخصیت‌ها

شخصیت‌های اصلی داستان "ملکه برفی" عبارتند از:

  • کایپسری مهربان و ساده‌دل که در ابتدا قلبش گرم بود، اما با دیدن تکه آینه جادویی، قلبش سرد و بی‌روح شد.
  • گردادختری مهربان و دوست‌داشتنی که به کای علاقه زیادی داشت و حاضر بود هر کاری برای نجات او انجام دهد.
  • ملکه برفی: زن جوان و زیبایی که قلبی سرد و بی‌روح داشت و از زیبایی و کمال خود لذت می‌برد.

 

عناصر نمادین

داستان "ملکه برفی" دارای عناصر نمادین زیادی است. برخی از این عناصر عبارتند از:

  • آینه جادویینماد زیبایی و کمال ظاهری است.
  • قلب سرد و بی‌روحنماد زیاده‌خواهی و طمع است.
  • عشق و دوستینماد گرما و محبت است.

پیام‌های اخلاقی

داستان "ملکه برفی" The Snow Queen Story  پیام‌های اخلاقی مختلفی را در خود دارد. برخی از این پیام‌ها عبارتند از:

  • زیاده‌خواهی و طمع، انسان را به دردسر می‌اندازد.
  • عشق و دوستی، می‌توانند انسان را از هر مشکلی نجات دهند.
  • از داشته‌های خود قدردانی کنیم.

داستان "ملکه برفی" یک داستان کلاسیک است که در طول سال‌های متمادی، مورد توجه کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است

مشاهده داستان ملکه برفی: مونزیا

چرا کسب و کارهای کوچک به بازاریابی محتوایی نیاز دارند؟

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

چرا کسب و کارهای کوچک به بازاریابی محتوایی نیاز دارند؟

 

 

 

در دنیای امروز، کسب و کارهای کوچک برای موفقیت نیاز به بازاریابی موثر دارند. بازاریابی محتوا یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. بازاریابی محتوا به تولید و توزیع محتوای ارزشمند و مرتبط با مخاطبان هدف گفته می‌شود. این محتوا می‌تواند به صورت متنی، تصویری، صوتی یا ویدیویی باشد.

 

بازاریابی محتوا مزایای زیادی برای کسب و کارهای کوچک دارد. این مزایا عبارتند از:

 

افزایش آگاهی از برند

ایجاد اعتماد و اعتبار

جذب مشتریان بالقوه

افزایش فروش

 

در این مقاله، به بررسی دلایل نیاز کسب و کارهای کوچک به بازاریابی محتوایی می‌پردازیم.

 

افزایش آگاهی از برند

 

یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی، افزایش آگاهی از برند است. بازاریابی محتوا به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا نام خود را در ذهن مخاطبان هدف خود ثبت کنند. این کار باعث می‌شود که مشتریان بالقوه، کسب و کار شما را بیشتر بشناسند و در هنگام نیاز، به سراغ شما بیایند.

 

ایجاد اعتماد و اعتبار

 

بازاریابی محتوا به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا اعتماد و اعتبار خود را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کنند. این کار باعث می‌شود که مشتریان بالقوه، کسب و کار شما را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد بدانند.

http://gg.gg/186pon

جذب مشتریان بالقوه

 

بازاریابی محتوا به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه را جذب کنند. این کار باعث می‌شود که کسب و کار شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار گیرد و شانس شما برای جذب مشتریان جدید افزایش یابد.

 

افزایش فروش

 

بازاریابی محتوا به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش دهند. این کار باعث می‌شود که مشتریان بالقوه، از محصولات یا خدمات شما بیشتر آگاه شوند و به خرید آنها ترغیب شوند.

منبع : اصل مطلب

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MariaBurge5

https://www.pinterest.com/pin/1084452785257162302

https://new.express.adobe.com/webpage/5e3B6K9ShDdIl

https://sites.google.com/view/aslematlab/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/11/18/aslematlab/

https://www.tumblr.com/mariaburge5

https://myspace.com/mariaburge5

https://disqus.com/by/mariaburge5/about/

https://www.ted.com/profiles/45569368

https://www.behance.net/mariaburge1

https://mariaburge5.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Maria-Burge-8

https://issuu.com/mariaburge5

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.aslematlab.com

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Faslematlab.com

ساخت درب حیاط کلاسیک

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ساخت درب حیاط کلاسیک

 

ساخت درب حیاط ساده و شیک کلاسیک هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

 

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع کاتالوگ درب حیاط کلاسیک ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

درب پارکینگ لیزری

 

همانطور که اطلاع دارید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های cnc ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای کاتالوگ درب cnc پارکینگی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط در تهران

 

ساخت درب حیاط هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع در خرید اینترنتی درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

انواع درب حیاط

 

البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب حیاط ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا